My week

Tjena bloggen!

Denna veckan har jag haft lite plugg osv att ta itu med så har väl inte gjort så mycket speciellt. I torsdags var jag i alla fall på Luciaträning med gamla luciagänget + nya luciagänget. Vi ska nämligen sjunga tillsammans på Snäckan den 13:e. Kul att göra en liten comeback som lucia/tärna, hehe. Hade även solosång i torsdag istället för i fredags och på onsdagen träffade jag Vilma och Emil. I måndags var jag på Överby med mami och fick köpt lite nytt som behövdes.
 
Annars, igår var jag på bio med Josse, Ted gick vi på! Den var väldigt bra som alla säger, inte överdrivet bra men bra och rolig och så där, haha. :) Idag har jag vart på Överby en sväng med Maria för att kolla lite grejer. Hände mycket där idag, Simon Issa sjöng, modevisning och andra smågrejer. Fick även köpt ett par snygga partyskor som blir bra till jul och nyår och sådär får vi hoppas.
 
Ikväll drar jag hem till Eve med Jenny för mys. Ha en bra lördag! :)
 
Mina pinglor. Var med dessa girls denna dagen för ett år sedan tror jag faktiskt, haha. Vi kör på samma ikväll igen!

Vi vet då allt hur man tjockar sig. Förra årets bravader! (hade såklart några gamla chipspåsar hemma, köpte inte alla på en gång, eller?!?!?!! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0