Julstämningen på topp!

Hej bloggen!

Nu har jag inte bloggat på mer än en vecka, har verkligen inte orkat. Det har hänt en del i alla fall men orkar inte skriva allt. Idag hade jag i alla fall sovmorgon och bara en lektion så det var riktigt gött, särskilt på en måndag. Är så jäkla trött idag, även fast det inte blev så sent igår, vet inte vad det är..

Nu blir det i alla fall att dricka julte och kolla på Trolltider. Älskar gamla julkalendrar alltså, och älskar såklart att det börjar närma sig julen! =)♥

My mates: Jag älskar julen och allt dess innehåll! ♥ Haha, hoppas dom som minns detta läser :*


Hitta en webcambild från förra året när julpyntet hade dragit igång


På Juldagen förra året, om jag inte minns fel, gick Ensam hemma på tvn. Klassiker!


Min mysiga julmugg, hihi


Godaste julteerna. Massa olika goda smaker som smakar juligt. Allt från Classic till Lakrits till Jamaica-smak. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: lume

Klart jag minns pepparkakorna hahahah :*

Svar: fyfan asså hahahha bästa lume!! :*
jennnyys.blogg.se

2012-11-22 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0