UTMANINGEN 2012

Vårruset i onsdags var skit kul! Blev nöjd med min tid och det var en härlig stämning! Stannade och fikade med Evelina och Alva också, mysigt! Riktigt tur att det inte började regna, trots att det var mulet väder. Dagen efter öste ju regnet bara ner.
Igår hade jag sovmorgon, som jag haft alla dagar utom en denna veckan. Det regnade ju så sjukt mycket så blev hämtad efter skolan och på kvällen blev det gymmet. Gött att pumpa lite när man inte gjort det på ett tag!
Idag är det äntligen fredag, och hade bara en lektion. Efter lunch var det dags för utmaningen, och måg vann tyvärr.. Fast vi på Nisse har vunnit fyra år i rad så gör mig inte så mycket, hehe. Nemen ärligt talat tar folk det så sjukt seriöst. Jag tar det också seriöst när skolorna väl möter varandra, för det är sån spänning, men jag går inte runt efter och är en dålig vinnare eller förlorare. En rolig grej bara! Det var i alla fall riktigt roligt och fan vad jämnt det var! Och vilken spänning!! Riktigt grymt :D

Nu ska jag dra och möta bästis och tillbringa kvällen med henne. Ha en bra fredagskväll! =)♥
Tog två bilder från Eve och min syster:


Eves kusin och jag efter loppet i onsdags


Utmaningen när måg vann idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0