Underbar och solig vecka!

Hej bloggen!

Har inte bloggat sedan i söndags, för har verkligen knappt varit inne på datorn sedan dess. Varför? För att det har varit så sjukt underbart väder sedan dess, varje dag denna veckan. Klarblå himmel, strålande sol och över 20 grader, vad mer kan man begära? Haha. Har varit ute hela tiden och tagit vara på vädret i alla fall.
I söndags cyklade jag och Maria till Överby. Då började värmen påriktigt alltså. Hittade inget men Maria köpte en jättesnygg bikini. Så blev det även grillning och sen kom Linnea hit och skulle hämta en sak och lämna en present. Tack så mycket bästa, blev skitglad! Har kollat på det länge nu så det var perfekt! Sen på kvällen tog jag och Eve en promenad runt Spikön och satte oss lite på någon liten brygga. Helt sjukt vad skönt det är att bara sitta ute en hel sommarkväll, man fryser inte för fem öre och det är sån go luft! Sen gick vi hem till Eve en stund.
I måndags var det studiedag så då kunde jag sova ut. Sen gick jag ut och solade ett tag, riktigt varmt! Drog sedan till Evelina där vi pluggade matte och åt jordgubbar till, hur gott?!?!?! Pluggade i stort sett hela kvällen sen inför nationella i matten dagen efter.
I tisdags började jag tio och då var det nationellt prov i matte hela dagen. Det var svårt och kändes skit så får se hur det gick.. När skoldagen var över cyklade i alla fall jag och Evelina till Överby. Det var bra väder då med som sagt så man kunde cykla i bara t-shirt och linne. Vi testade de nya McWrapsen på donken, fick en gratis marrängswiss på köpet för att vi hade McDonalds appen och kollade runt i affärer. Perfekt belöning efter hårt plugg och kämpande av nationella! ;) Senare drog jag ut och sprang, blev fanemej milen igen. Ville inte sluta springa men som tur var kom Rebecca och mötte mig vid Spikön, så hon fick stopp på mig, haha. Vi satte oss på en filt och käkade jordgubbar. Mysigt med min lilla barndomsvän!
I onsdags, igår då, så var jag ledig. Alla lektioner var inställda, så jag sov ut och gick sedan ut och solade i några timmar. Snacka om att sommaren är här nu! Efter solningen drog jag och Jenny till stan för en picknick vid kanalen. Hur varmt och skönt som helst, och även mycket folk. Hade redan blivit bränd under dagen men tro fan man blev ännu mer bränd när man satt där i några timmar. Härligt det! :D

Jävlar vad långt det blev nu IGEN, haha skräll.. Idag är det ju också underbart väder, så i skolan har vi suttit ute på rasterna och solat osv. Hade sovmorgon idag också och ingen psykologi så blev bara två lektioner, härligt! Efter skolan satt jag kvar ett tag med Emma och Vilma. Och nu har jag solat och käkat mat, fick sola baksidan lite mer idag. Och så har jag lite grejer tills imorgon så måste sätta igång med plugget NU. Har inte pluggat något på hela veckan. Jaja, ska sätta mig ute och göra det tror jag.

Ha en bra torsdagskväll, puss!

Kommer fler nyare bilder snart, har inte lagt in dom från mobilen än =)


Här är i alla fall mina nya tränignskläder jag fick på min födelsedag! Bilden är jäkligt orättvis men kommer nog fler bilder på dem :) Bekväma och snygga!


Fina blommor på min födelsedag






Some details from my birthday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0