Maskinen!

Hejsan!

Tänkte skriva lite om resten av veckan efter Valborg :)

Jag var på onsdag, 2 maj. Då var det jättefint väder och varmt igen så efter skolan, som jag slutade kvart i tolv, solade jag lite, och brände mig i ansiktet en del, haha. Pluggade till prov också och lite smågrejer. Sedan drog jag till Bryggan med Evelina, där vi sedan satt i flera timmar med Jenny, Iba, Mike och fler. Gör härlig kväll kan jag säga!
På torsdagen var det dags för nationellt prov i engelska, uppsatsdelen, och även psykologiprov. Skönt när den skoldagen var gjord! Cyklade till Överby med Linnea direkt efter skolan och fick med mig en fin t-shirt hem! Efter Överby gick jag en långpromenad med Evelina.
Och på fredagen, så var det Äntligen dags för - MASKINEN!! Fan vad jag hade längtat till att se dom alltså! Hann bara vara hemma någon timma efter skolan och sedan hämtade Linnea och dom mig så drog vi till Göteborg med en gång. Fick skjuts både dit och hem så det var perfekt! Vi hann gå runt och titta och shoppa lite i staden innan vi drog in till Liseberg för att se dem. Fick köpt mig en fin somrig kofta! Och förövrigt så var Maskinen grymma, dock drog dom innan vi hann få en autograf.. Men fick i alla fall en bild på Moa Lignell, haha. Och såg någon mer från Idol också, minns inte vad han hette. Måste bara säga att det var en chill dag i skolan också. På förmiddagen drog vi till Vänersborg för en äldremässa, riktigt kul faktiskt, haha. Jag och Emma plockade på oss allt vi såg.. Efter lunch hade vi Judo på idrottslektionen, kul det också, dock lite udda haha. :D Fredagen slutade i alla fall med Donken på vägen hem från Gbg och översovning hos Linnea!

Lördag och söndag kommer sen!

Bilder från dagarna:


Ute i solen


Bryggan






På äldremässan. Haha, kolla vad söta gamlingar


Fredag


Mycket folk på Maskinen, detta är ju långt ifrån alla


Bästa!




Moa Lignell


Bästa donk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0