Onsdag och långhelg

Hemma redan NU! Gött som fan! Slutade kvart över elva då jag har haft engelska nationellt prov hela förmiddagen, läs- och hörförståelse. Gick dåligt som fan, haha, seriöst. Det var fan inte lätt alltså, gissade på massor. Hoppas resultatet blir bättre än vad jag tror, för jag förväntar mig då fan inget bra resultat här inte.

Jaja, orkar inte tänka på det mer =) Det är ganska fint väder ute idag, inte alls kallt och solen kikar fram lite smått ibland, det gillar vi. Nu ska jag snart ta lite käk och fixa med lite grejer, sedan får jag se vad som händer. Nu är det i alla fall äntligen långeeeelg, helt underbart med fem dagars ledighet! =D

Här kommer lite randombilder från senaste veckorna:


Fin solnedgång när jag var ute med Eve


Åååh, åt jordgubbar med mjölk en dag, älskar det!




Efter ett gympass nån dag


Köpte domma med Eve, as goda, den med cranberry och den med peanut-chocolate rekommenderas! ;)


Käka pizza en dag. Ser inte så jäkla god ut men hade beslutsångest vilken pizza jag skulle ta så då fråga jag om jag kunde ta halva pizzan med ett pålägg och andra med nåt annat. Det gick ju bra så ville köra på den jag alltid äter, till vänster, och ville testa något nytt, den till höger. HAHA, jag är så fuuuuuuuul alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0