Lugn period

Hej bloggen!

Det har varit riktigt lugnt i skolan det senaste. Igår hade jag sovmorgon och sen hade jag bara en lektion, resten var inställda. Och idag hade jag bara franska och en kvarts svenskalektion, helt sjukt, men gött är det. Dock har man lite att göra hemma men inte så värst nu mot slutet av terminen.

Igår direkt efter skolan drog jag, Emelie och Dawina till Strandgatan i alla fall. Det var ganska hyffsat väder igår också, dock inte lika varmt, så vi passade på. Satt där i flera timmar och träffade annat härligt folk också. Sen hade jag lite att fixa och dona med hemma så höll på hela kvällen med grejer. Sist men inte minst var det ju Big Brother, de sista avsnitten nu innan finalen är så roliga.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket mer än att komma hem från skolan och typ sitta vid datorn, haha. Stannade i skolan ett tag efter att vi hade slutat för att vara snäll mot Emma, hehe, så kom hem lite senare. Just det, har varit på vårdcentralen också. Har fått en del gjort idag faktiskt, lite småsaker och så, och ska få gjort en del andra grejer också lite senare.

Ha en bra dag så länge, vi hörs nog ikväll. Puss!




Haha, ser så ful ut på outfitbilder.. Såg i alla fall ut så här i lördags, dock inte på kvällen. Kommer bilder från lördagskvällen senare och även från söndag skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0