Hämnden

Godmorgon!

Sitter i skolan och har medicin, fick precis reda på mitt betyg. Skulle egentligen åkt till Ikea idag men jag slutar så fucking sent så jag kan inte åka med......... Efter lunch blir det ganska lugnt i alla fall för då ska vi kolla på Hämnden med bästa Mikael Persbrandt, göött!

Igår hade jag muntligt nationellt prov i matte. Får se hur det gick! Kvart i fem var det dags att inta sångstudion. Var på n3 och spelade in en låt, Lay all your love on me med ABBA. Kul att testa på hur det är att spela in i studio! Efter det gick jag en promenad i det fina kvällsvädret med Daniella. Sen var det BB som gällde! :)

Nu får jag fortsätta jobba här!

Några bilder från Vårruset för några veckor sen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0