FUN

Tjena bloggen!

Har haft det jättebra unde ledigheten än så länge. I onsdags drog jag hem till Eve och kollade King Kong på kvällen, haha. Bästa filmen! Sen i torsdags, så hade jag fullt upp hela dagen. Handlade och fixade inför kvällen, då det var dags för min "födelsedagfest" eller vafan man ska säga. Hade bjudit några tjejer hit och bjöd dom på trerättersmiddag. Tyckte själv det var jättegott, vet dock inte om dom tyckte det men hoppas! Sen gjorde vi massa annat kul och jag kanske kan berätta mer om den roliga kvällen i något annat inlägg med bilder också. Det var i alla fall en perfekt kväll med en massa goingar. Tack för allt, blev så otroligt nöjd med alla presenter osv!! Ni är guld värda ♥
Eftersom jag då var hemma själv hela natten så sov Jenny och Evelina här också. Vi sov i mammas och pappas säng, hehe. Gött det! Till frukost blev det rostade mackor, oboy, chips, godis och tårta. Haha, hej beach 2012! Det var godaste frukosten på länge i alla fall.
När dom drog hem gick jag ut en sväng och gick och sen kom Rebecca hem till mig för att ge present. Tack för det gumman! På kvällen igår var jag med mina gosar Eve, Virre och Jenny - like old times!
Idag har det varit riktigt varmt ute, dock kom det en skur förut men annars har det varit lite mulet blandat med sol. Det passade i alla fall att dra ut på picknick, haha. Så jag och Jenny drog till ett ställe mellan stan och Slussarna och hade det, haha, så typiskt oss.. Mysigt var det i alla fall!
Käkade för en stund sen och ikväll blir det nog att träffa Eve. Har nog träffat henne nästan varje dag den här veckan dock, haha. Tur att vi inte tröttnar på varann! Eller?! ;) heheheh.


Visar en randombild från Utmaningen. Nissepower!


Snor en bild från Jenny också. I torsdags var detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0