EUPHORIA

JAAAA, FAN VAD GÖTT!!

Sverige gick vidare till Eurovision finalen på lördag, fyfan vad underbart! Skrek som en galning här hemma, haha. Såg lite av hennes framträdande och det var riktigt bra ikväll tycker jag! Det var också en bra medley med alla de senaste vunna Eurovisionlåtarna förut på programmet också, dööör vad bra Molitva med Serbien är, och Fairytale med Alexander Ryback såklart och Satellite med Lena, men jag ryser till Molitva!

Har i alla fall fått gjort novellen ikväll som tur var, skönt att den blev klar! Nu har jag dock franskaläxa tills imorrn också, haha, ska öva lite på glosorna nu, så får vi se hur det går imorgon..

Imorrn blir det i alla fall först svenska, sen håltimma, sen lunch, sen brännboll på idrotten och sedan franska. Efter det drar jag en runda på stan en snabbis, ska kanske byt en grej. Sedan väntas det sent födelsedagsfirande för Lisa! Kanske inte hinner blogga imorgon så därför jag skrev det nu.

Godnatt på er då! Ser fram emot fredag imorgon! :D♥

Här kommer lite fler bilder från mitt lilla kalajs på min födelsedag:


Haha, helt kaos, vad fan gör alla?


Den goda tårtan


Älskar denna ring!


Gosi mami


Fick detta fina armband av Eve. Älskar såna texter och smådetaljer! Oerhört tacksam, OMG, haha skoja.... Nej men fan, tack som fan min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0