Birthdays

Hallå hallå!

Hade sovmorgon idag vilket verkligen behövdes, somnade så sent igår kväll.. Kollade på en massa gamla bilder från när man var liten och så, gud vad man saknar gamla tider!

Idag har jag fått gjort mycket. Direkt efter skolan blev det solosång och väl hemma träffade jag Linnea. Sen fixade jag med annat och nu har jag precis kollat Big Brother. Värt att Vobban åkte igår tycker jag, eftersom han vart där kortast tid. Nu kan Rodney åka ut och sen vill jag inte att någon mer ska åka, gillar resten!!

Men nu måste jag lägga mig för kommer bli väckt tidigt imorgon, eftersom att.. JAG FYLLER ÅR! Haha, så töntig. Men jag tycker fortfarande det är kul att fylla år, inte som förr dock men blir allt liiite lite pirrig i magen ;) Så godnatt då! ♥

I samband med födelsedagar så laddar jag upp några bilder från när Rebecca fyllde år:


Min outfit för kvällen


En jättegod marrängtårta..

.. men en ännu godare marrängglasstårta!


Söta födelsedagsbarnet! Grattis igen, 16 år ♥



Fina Johanna som också fyllde år nyss, 19. Grattis i efterskott! ♥


Flowerssss

Kommentarer
Postat av: beccisen

17år fyller jag nästa år vettu, vill inte ha för bråttom fram! XD

2012-05-15 @ 11:43:38
Postat av: jenny

HAHA DÖR

2012-05-15 @ 23:01:20
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0