15 maj 2012 - 17 år!

Heeeej bloggen! ♥

Har haft en riktigt underbar födelsedag idag, har varit glad hela dagen! Beror ju på att det är just min födelsedag också, haha, men ändå, har fan känt mig typ pirrig haha, så töntig. Längesen jag var på så bra humör i alla fall! Först kom mamma in tidigt imorses med frukost och present på sängen, söta mamma. Blev på bra humör redan från start. Sen var det en ganska chill dag i skolan och massa sa ju då grattis och sen när jag kom hem gjorde jag och pappa lite grejer och sen fixade vi god mat. Efter det gjorde mamma iordning en god glass- och marrängtårta, åt så jag spydde typ, haha. Evelina var här och lämnade en present och åt också tårta här, så det var kul, bästa! ♥ Fick lite presenter också som jag blev jättenöjd med, verkligen välbehövliga saker! Nu har jag bara berättat i korthet om dagen, den var tusen gånger bättre i verkligheten och gjorde lite annat också, yeah! ;)

Eve gick hem för typ en timme sedan och har nyss kollat BB. Ska lägga mig snart, vill knappt det efter denna grymma dag haha, men imorgon är det en ny dag med nya roligheter :D Godnatt och sovgott, och ett stort TACK till alla som har grattat mig! ♥

Bilder från idag kommer imorgon =)


Mikaela och jag i skolan idag


Bääästa Emina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0