Zumbaaa

Så jävla bra! Tjeeenare! Berättar lite om senaste: På min studiedag i torsdags sov jag först ut, och sen blev det Överby med Maria. Vi var där i flera timmar, så länge har jag inte vart där på ett tag kan jag säga. Men vi käka osv och hittade så mycket jag vill haaa. Efter Överby följde jag med mami och handlade och sen fixade jag lite annat. På kvällen blev det först plugg och sen BB. I fredags, igår, så var det skola som vanligt. Ganska lång skoldag men det gick bra, vad ska man göra? Efter skolan fick jag dra hem en snabbis, för sen skulle jag på Zumba med Maria. Har velat testa Zumba jättelänge, och gud vad kul det var! Det rekommenderas starkt, man har verkligen roligt under hela träningen, samtidigt som man tar ut sig. Efter Zumban blev det käk och sen hem till Sara L för klassträff. Det var nästan hela min gamla klass som träffades, så det var kul att träffa alla igen. Härligt fredag i alla fall! Idag fick jag dra mig upp lite tidigare än vanligt på helgen, för ett pass på Älvhögsborg med Maria igen. Åter igen ett jätteroligt pass, perfekt sätt att starta morgonen på! Efter det blev det Överby, och jag fick äntligen köpt en skinnväst som jag har kollat på. Gud vad jag gillar den! Käkade för ett tag sen och snart drar jag till Jenny dit Eve, Sofia och Ida kommer sen också. Har saknat våran lilla Gundis så ska bli kul att träffa henne! Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0