Tisdag

Hallå! Sitter i skolan och har engelska. Snart är det lunch, är skit hungrig så låt tiden gå snabbt! I fredags hade jag prov i skolan men annars var dagen ganska chill.Vi åkte skridskor på idrotten också, haha, älska! Senare hemma blev det god mat och på kvällen drog jag till Jenny med Evelina också där kvällen tillbringades. I lördags tog jag en härligt löprunda i solen och drog sedan till stan med Maria. Vi köpte med oss en latte och satte oss ute i vårsolen, hur skönt som helst! Sen kom det en inte så nykter man och pratade med oss, haha. Go! På kvällen blev det Melodifestivalen - Andra chansen, hos Rebecca med Maria också. Fyfan vilken rolig kväll alltså, HAHA, så jävla cp var vi. Och sen i söndags då, så blev det att hjälpa till på Bingo Båberg med Sara och Elise, det var helt okej faktiskt. Sen när jag kom hem blev det god mat och sen drog jag till gymmet med Eve. På kvällen blev det såklart Big Brother live och GÖTT att Jessica åkte! Igår, måndag, så var det skolan som vanligt och när jag kom hem blev det ut i solen, även fast det var kallt, sen lite plugg, sen solo, och sen ännu mera plugg. Till sist, Big Brother! Fyfan vad det har blivit porrigt alltså, visst var det det förr med men inte såhär illa. Förra året var nog mest normala folket. Idag hade jag sovmorgon, eftersom franskan är inställd hela denna veckan. Nu har jag snart lunch och sen är det bara svenskan kvar. Efter skolan blir det till stan och träffa luciagänget. Vi ska få en bok med massa bilder från luciatiden och fika, MYS ASSÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0