Myskväll

VILKET JÄVLA UNDERBART VÄDER! Alltså kan inte få nog av att säga det, man blir på så jäkla mycket bättre humör. Dock förstör min fucking förkylning allt, ögonen och näsan rinner, fan alltsååå. Men men, roligt kan man ha ändå och ikväll blir det myskväll hos Emma i Upphärad. Hon laddar upp med en massa godis, chips och dricka till oss. Snacka om livet! Väntar bara på Ida som kommer om en stund och hämtar upp mig, åker dit med henne för att jag inte hann ta bussen dit.

Hoppas ni andra får en bra kväll, för det ska vi ha en fredag som denna! ♥

In school with tha girls, Emma fotograf. Går inte att vända bilden

Haha, något fula


Sötisar på bowlingen

Ville laddat upp fler bilder men mitt jävla internet cpar så det går inte just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0