LÄNGSTA TEXTEN NÅGONSIN. Läs inte!

Åt jordgubbar igår, sååå jävla underbart! Hej bloggen! Som vanligt börjar jag med att skriva allt jag har gjort eftersom att det var en vecka sen jag bloggade nu. Ni ba: neeeeej! Haha, men jo, det tänker jag. Ska dock försöka blogga oftare så att det slipper bli så mycket på en gång, tycker det är jobbigt själv. I tisdags för en vecka sedan träffade jag ju luciagänget. Jättekul med en återträff och fick ett grymt roligt häfte med mig hem, haha. Efter fikan gick jag lite på stan med Kim. Köpte nya örhängen osv. Sedan blev det hem och ut i det fina vädret igen, grymt väder denna veckan som var! Förutom att snön kom igen, men bara för en dag. I onsdags hade jag sovmorgon, sjukt gött. Och så hade jag mycket plugg så det blev det mest av. Tror även att jag gick en promenad med antingen Evelina eller mamma då, minns inte haha. I torsdags hade jag matteprov, vågar inte säga hur det gick, och på kvällen blev det fotbollsträning efter ett långt uppehåll + lite plugg. I fredags var det dags för frisören för mig. Hade inte klippt mig på jättelänge så det var på tiden. Hade en grym frisör så hon klippte varken för långt eller för kort. Gick länge på stan också och köpte ett par nya byxor, men ska lämna tillbaka dom, vill nog vänta lite. Åt också god mat som alltid på fredagar och på kvällen kom Daniella hit. Vi tittade på Herkules, haha bästa, och BB såklaaaart! I lördags tog jag mig en lång och härlig löptur i det sköna vädret. Det var ju strålande sol och jätteskönt! Sen blev det en sväng till stan där jag fick köpt lite grejer, bl.a. till Maria. På kvällen hade hon nämligen en tjejfest eftersom hon fyllde år igår. Det kom massa härliga tjejer dit och vi åt god mat och kollade finalen på Melodifestivalen. Det var en riktigt bra kväll och den blev ju inte sämre av att: LOREEN VANN!! Fan vad vi skreeeek alltså, haha. Shit vad glad man blev. Så himla mäktig låt och jag tror att den kan gå långt utomlands också! Kom hem väldigt sent därifrån och på söndagen var det dags för match, fick dock sova ut först som tur var. Det blev 2-2 mot Grohed-Ljungskile och återigen var det grymt väder. Perfekt fotbollsväder! När jag kom hem stod maten framme och sen drog jag ut med bäste Eveeee, ett bra tag. Klockan nio satt jag spikad framför tvn, Big Brother live, Hanna W lämnar och Rodney kommer in. HAHA, kunde fan inte ha blivit mer förvånad. Men riktigt kul att Rodney är inne i huset nu, dock lite orättvist för dom andra kanske. Han har väl typ fått sin chans.. Men jaja, kul ändå!! Igår var jag så jävla trött, men igår slog ju vädret alla rekord. Det var årets varmaste dag, och det kändes! Jävlar vad gött vädret var, helt klarblå himmel, sol då såklart och vaarmt. Gick ut och sprang i bara shorts, härlig känsla! Senare blev det solosång och handling med mami. Idag hade jag bara franska i skolan, dom två andra lektionerna blev inställda för att läraren blev sjuk, så jobbade lite i skolan men drog sedan hem. Gjorde mat osv och nu har jag pluggat huuur länge som helst, haha, känns det som.. Hade en del och göra, har haft det nu det senaste så skönt att ha fått gjort mycket. Nu blir det snart gymmet med Eve, precis nu då så ska solen komma fram när det har vart mulet typ hela dagen. Hörs imorgon kanske, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0