BÄSTA JENNY!

TACK, och äntligen! Säger jag till bästa Jenny som fixade felet på min blogg. Nu kan jag göra tjock, sne och understruken text och nya rader osv igen, HÄRLIGT! Mycket roligare att blogga då!

Igår blev en ganska go kväll, dock så dök lite oplanerade grejer upp. Var hos Jenny en stund först och sen drog vi ut med Ida, Sofia och Erika. Träffade en del folk och så och så mötte vi upp Josefine och Josefin, haha. Vi var ute ett bra tag och det blev en massa krångel men sen drog vi i alla fall hem till Jenny igen och hade girltalk, så goa tjejer alltså!
Blev ganska sent igår så är en aning trött idag, trots att jag sov ut. Har i alla fall tagit det lugnt hela förmiddagen. Snart blir det ut för en promenix med Evelina och ikväll var det prat om bio med Danni också, får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0