Yeaaaaah

Hallå bloggen!

Har haft fullt upp hela helgen med studenten och allt så har knappt hunnit skriva!

I fredags var det ju studenten för min syster, och jag säger GRATTIS, åter igen. Det var en sjuk känsla när hon sprang ut, tänk att hon redan har tagit studenten. Bra kämpat i alla fall syster! Släkten kom ju då hit efteråt och var här nästan hela kvällen. Så sov mina bröder med familj här ockå, så det var fullt hus.

I lördags var typ alla helt döda efter fredagen, haha. Var stressigt och galet på fredagen så blev att ta det lugnt för det mesta. Gjorde lite andra grejer också och på kvällen kom Eve och Jenny hit och myste, bästa! Har ätit massa mat från studenten hela helgen också, blev massa över, haha. Götttt!!!

I söndags var det dags för att Sofia och Polley och fotograferas inför balen på kvällen. Blev jättefina bilder och på kvällen på balen var alla så jäkla fina, längtar tills jag själv är där!

I måndags hade jag en lektion i skolan bara och sen fixade jag med andra grejer, både innan och efter skolan. Var med Eve sen och på kvällen var det ju Sverige och Ukraina matchen. Ni vet ju redan hur det gick.. Besviken! Jaja, vi tar nya tag!

Igår fikade vi på franskan och kollade film i skolan, hur chill?! Senare träffade jag Vilma en stund och på kvällen drog jag till min saknade Linnea!

Idag har jag varit ledig, så började dagen med en löptur och sedan skulle jag lämna en bok på Måg, så passade på att äta där då med Eve och Maria, eftersom att det var så god mat, tacooos! Fett värt! Sen drog jag hem en snabbis för att sedan dra till Överby med syster och Emelie. Blev lite kik i affärer och lunch, riktigt mysigt!
Efter det var jag hemma en stund och tog en powernap och sen vidare till stan med Sofia och Jenny för att fixa lite stuffs. Blev även att vi drog till Strandgatan, härligt i det fina vädret som blev ikväll!

Nu kollar jag Holland - Tyskland matchen, fan vad bra Gomez är! Funderar även på vad jag ska ha på mig imorgon, då är det ju skolavslutning. Riktigt sjukt, ettan på gymnasiet har gått så jävla snabbt!


Fika på franskan, sjukt gott!


Film i skolan. Riktigt bra film med världens bästa och snyggaste Johnny Depp!




Outfit todayyy


Bestie och jag på Strandis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0