The weekend

Hej bloggen!

Har inte hunnit blogga i helgen, har haft en del att göra.

I fredags var det i alla fall party hos AK. Riktigt grym kväll med härliga människor. Grattis igen tjejen! ♥

I lördags var jag och pappa ute och sprang riktigt långt, skönt det. På kvällen drog jag mig till Upphärad för grillkväll. Vi grillade korv och annat över öppen eld och gjorde massa annat kul. Riktigt mysig och rolig kväll, det får det bli fler av i sommar, älskar såna sköna sommarkvällar!

Igår, söndag, var jag på Överby. Skulle egentligen bara köpt studenpresent till min syster men det blev en del nya plagg inköpt. Sen blev det god söndagsmiddag och klockan nio var det ju Big Brother finalen som jag skrev om. Grattis igen världens bästa Hanna J, det förtjänade du! ♥ Det blev en galen och vild kväll framför tvn kan jag säga, haha. Som vi skrek..

Idag är det måndag igen och snart en vecka kvar till skolavslutningen bara, hur skönt, och hur troligt?!?!?!?! Har fixat med smågrejer idag och ikväll träffade jag Daniella. Vi köpte jordgubbar och bigarråer och satt ute i den sköna kvällssolen! Härligt kan jag säga, blir inte annat med den underbara tjejen!

Kollade nyss Tomb Raider lite grann på tv och nu ska jag snart lägga mig. Sovmorgon imorgon, skräll ;) Godnatt sålänge!

Några bilder från AK:s birthdayparteeey!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0