SOMMARLOV! ♥

Hej hej!

Igår var en go dag. Äntligen dags för skolavslutning och sommarlov som man väntat på så länge. På avslutningen var vi i aulan en stund och fikade sedan i klassrummet, sen slutade vi runt halv tio. Lite senare drog jag och min syster in till stan för att äta kinamat för att fira in mitt sommarlov, standard!! Efter det drog jag direkt till Evelina för att fira henne med några andra vänner. Hon fyllde 17 år igår, GRATTIS igen världens bästa vän! ♥ Hon och Linnea hade bakat massa så vi åt tills vi spydde typ, haha. Underbart gott var det i alla fall!
På kvällen var det dags för party med härliga människor för att fira in sommarlovet, det blev riktigt lyckat! Kom hem sent inatt så vaknade ganska sent idag också.

Nu är jag i Upphärad hos Emma lillen. Har kollat på deras träning och ikväll ska vi självklart kolla Sverige - England matchen med fler. Kom igen nu Sverige, vi tror på er!!!!!!!!!!!!!

Har för övrigt inte förstått att det redan är sommarlov?! Ettan på gymnasiet har gått så sjukt snabbt så jag minns knappt vad vi har gjort. Det känns helt underbart i alla fall, har bara inte riktigt fattat det. ÄNTLIGEN SOMMARLOOOOOOOOV! ♥♥♥




Haha, så jävla fula i skolan i början av ettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0