Midsommar!

HALLÅ BLOGGEN!

Här har det inte hänt mycket den senaste veckan. Jag har verkligen inte haft någon lust att gå in på datorn så det är därför jag inte skrivit. Jag har gjort ganska mycket i alla fall och jag orkar fan inte berätta om allt jag gjort som jag brukar, haha. Så därför laddar jag upp lite bilder då och då från det senaste.

I fredags och igår var det ju Midsommar och det kan bara beskrivas med AWESOME! Fyfan vilken bra midsommar jag har haft, som alltid med allt det härliga folket. Jag har ätit god mat, massa jordgubbar, festat, umgåtts med grymt folk, och gjort en massa mer. Midsommar är enligt mig den roligaste högtiden på året då det händer mest och man träffar massa nytt folk. Dygnade inatt också förresten, haha tro fan jag är trött nu alltså.. Men det är gooa tider, JARÅÅ!




Minigolf föfaaan


Sup Albert




Jordgubbar och grädde är såklart ett måste på Midsommarafton!!


Fina tjejer!


Lilla flickan dah




Parteeey, fick ingen bra bild här


Fiska krabbor, standard!




Lite fotboll på det också innan en jävla regnskur


Mina sötisar


Hur lyckas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0