Spänd

Tjenare!

Sitter och kollar igenom lite bloggar nu. Kom hem från Överby för ett tag sedan. Blev köpt några plagg där inför imorgon, då jag drar till CYPERN!!! Ska bli så jäkla underbart gött, har längtat som ett as för att åka utomlands! Är inte så nervös än men det lär komma ikväll och inatt.
Imorses blev det även lite solning eftersom det var fint väder och så blev det en PW med Jenny.

Nu ska jag snart duscha och sen träffa Daniella. Hör nog av mig ikväll en sista gång innan jag drar inatt. PUSS!

Här kommer lite randombilder från i början av sommaren:


Skolavslutningen, vi fick glassbåtar, muuuums


Fina tjejer på skolavslutningen


Jag och Emma




Danni och jag


Och Lajzie och jaj




Käk med syster på Shanghai på skolavslutningsdagen för att fira in sommarlovet


Födelsedagsfirande hos Evelainen torsdagen då det var skolavslutning


Jordgubbsmys på Bryggan med bästis förra veckan


Jag i Hafsten i måndags

Det kommer fler bilder efter Cypern, från roliga grejer i början av sommaren, om jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0