EM


Sitter i husvagnen på kusten där jag har varit sen i torsdags. Håller på att kolla England - Italien nu på tvn, håller på Italy! Spännande nu i förlängingen. Denna dag har i stort sätt bestått av att återhämta mig och ta det lugnt efter denna sjuka helgen, det behövdes! Åt på restaurangen här nere imorses till frukost också med vännerna innan dom drog hem.
Ska lägga mig tidigare idag i alla fall, är inte lite trött eftersom jag dygna inatt också, fyfäääään.

Imorgon blir det i alla fall att dra till Henån. Blir lite kik i affärer och gott käk, älskar att åka dit, så himla mysigt där!

Hoppas ni haft en bra och inte alltför ångestfylld söndag efter en supfull helg ;) Godnatt snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0