No sleep

Tjenareeeeeee!

Jävlar vad trött jag är idag igen. Blev inte mycket sömn inatt, la mig sent osv. Igår träffade jag i alla fall Evelina en sista gång innan hon drog till Miami idag, i tre fucking veckor! Fan vad jag kommer sakna henne alltså! Senare mot kvällen träffade jag Veronica också, spenderade hela kvällen hos henne.

Idag har jag hunnit åka till Överby med Sofia och Daniel en sväng för att se om en tröja jag köpte där fanns kvar, jag tappade nämligen bort den jag köpte i Aiya Napa, haha.. Men nej, den fanns inte kvar, ska kolla i stan nån dag. Senare blir det grillad mat här hemma och så ska jag träffa min saknade Linnea.

Ha en go söndag alla!

Kommer ladda upp bilder lite hur som helst från Cypern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0