VARNING: Lååång text!

Hej bloggen!!!!

Har inte bloggat på en vecka nu förutom igår. Var ju ledig förra måndagen och det är jag idag med. I min praktik jobbar jag även helger och kvällar också och då blir jag ledig på veckorna istället. Jobbade hela förra veckan förutom i torsdags då jag var ledig, så har vart ganska hetsigt. Men som tur är så trivs jag jättebra på praktiken. Jag har fått en bra handledare och bra personal osv, så det är gött. De äldre är så söta asså, haha, och så får vi fika typ hela tiden. Lär ju gå upp några kilo efter detta, haha.

I tisdags förra veckan började jag praktiken, men hade sovmorgon till tolv då som sagt så det var skönt. Men gick ändå upp tidigare för att gymma, eftersom att jag då skulle missa träningen med laget på kvällen. Missar massa träningar nu på grund av praktiken. Sen när jag kom hem på kvällen var jag ganska trött kan man säga!
På onsdagen började jag tidigt och gick till kvart i fyra. Lite senare blev det gymmet igen med Evelina, vi pumpade på gött där!
I torsdags så var jag ju då ledig och då drog jag till Måg för att käka mat där med Jenny och vara lite med henne. Träffade Eve och massa där också. Sen på kvällen var det träning som gällde, första träningen med damlaget som vi har slått ihop med nu, och det gick faktiskt riktigt bra! Sen hade jag sovmorgon till ett på fredagen så behövde inte lägga mig tidigt, men jobbade dock till halv tio.. Inte så kul på en fredag, men fick sluta typ en timma tidigare och då drog jag till Eve och vi chillade hela kvällen, mysigt med den bästa!
Sen jobbade jag i lördags också, började tolv då och drog mig upp till gymmet igen, duktigt säger jag bara, till en morgontrött tös som mig! Eve skulle egentligen med men hon orkade inte.. Haha, förstår det, orkade knappt själv, gick ju upp så tidigt så. Slutade halv nio och drog till Eve igen med Jenny och vi hade en go kväll!
I söndags, igår då, så började jag tidigt och slutade halv fem, men fick vänta på bussen ett tag och då gick den till stan. Sen fick jag vänta as länge i stan på nästa buss så var hemma halv sex, så då missade jag träningen också, great! Eller inte.. Följde istället med Emelie till Grästorp då för att hämta Sofia och sen hem för att käka hemmagjorda köttbullar. Bakade som sagt igår också och kollade en bra film. GO DAG helt enkelt!

Ni tycker säkert inte att det är ett dugg intressant om att läsa i detalj vad jag gör på dagarna men jag gör det för min egen skull, tycker det är kul att kolla tillbaka senare, så läs inte om ni inte orkar, tvingar er inte liksom ;).

Idag vaknade jag typ tolv och fick lust att steka pannkakor. Det var sjukt längesen så det var änna gött! Sen gjorde jag lite annat och drog till Evelina efter. Har vart där ett tag och är hemma nu. Ska fan hjälpa mamma att plocka in maten nu för att göra någon nytta idag. Förutom att jag orkade ta mig till Evelina har jag knappt kunnat göra något idag, har haft så jävla ont i magen så orkar knappt göra något. Måste egentligen träna ikväll men självklart kan jag inte det heller för den här fucking magen, känner att jag har turen på min sida nu det senaste, fuck life!

Ha en bra kväll i alla fall, ska försöka med det själv. Kram! ♥


Glass på jobbet, göööött!!


Här får ni en bild från i höstas med min Eve också, du är fan bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0