There's no one likes the other

Seriöst. Sitter och äter müsli och cornflakes utan något tillbehör, haha. Jag är så random, kan typ ta vad som helst bara för jag är hungrig, kan börja äta bara massa ost och sånt ibland också, haha. Hej i alla fall! Vaknade typ halv tolv imorses. Är ledig idag från praktiken så det är gött! Jobbar dock imorgon och på söndag, inte lika kul, men ledig måndag sen.
Igår var också en rolig dag med räddningstjänsten. Skrev ju i förrgår vad vi skulle göra, och hos polisen var det en skiiit snygg kille, tro fan att jag och Lisa ska börja jobba där, haha! Senare mot kvällen var det träning som gällde, jobbig i slutet men rolig ändå. Det är väldigt bra träning i alla fall.

Idag är det ju då fredag och jag har inte gått ut än, har bara suttit vid datorn typ.. Men ska snart dra mig ut och handla lite med m&p och ikväll hade jag roliga planer som gick åt skogen så istället ska jag vara med min gose Jenny.

Ha en bra fredag folk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0