Nyårsdagen

Idag har jag verkligen bara chillat. Eller var hos Jenny en sväng förut och hämtade lite grejer och gick och hämtade pizzan med Soff och Poll men annars har jag bara ätit och kollat på tv hela dagen verkligen.. Men såna här dagar är rätt goa, kände att det var det enda alternativet efter gårdagen. Tänkte berätta vad jag har gjorde i fredags bara.

Jag drog till Överby med Rebecca och var där nästan hela dagen. Vi var där typ från två till sju, haha, aldrig vart där så länge tror jag. Men jag hittade lite grejer först, som jag har velat köpa länge, och sen skulle vi dra hem men då kom syster, Polley och Johanna också till Överby och vi ville åka med i bilen hem så det blev en längre tur, och då hittade jag ännu mer grejer, så det slutade med att jag kom hem med ett par påsar. Känns jävligt bra! Köpte lite grejer till nyår bland annat. Hade dock inte den tishan jag köpte. Nu ska jag fortsätta titta på "Alla talar om Grace" och äta lite cheesecake. Lär ju vara fettovarning på mig idag, haha. Hoppas ni har haft en lugn och go Nyårsdag, puss och kram! ♥


Fina Nyårstjejerna




Raketerna


Maaat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0