HAMILTON

Hejsan bloggen!

Idag har jag varit ledig från praktiken så har mest tagit det lugnt, förutom att jag nyss var ute på en PW i en timme! Riktigt jävla gött var det, eftersom det var solig och kallt ute också, det gillar jag, hehe. Innan den mötte jag Becca och snackade lite. Ska nog ta mig lite mat snart och sen kolla klart på Törnrosa som jag inte har kollat klart på än, haha.

Igår firade jag och några kompisar Hampus som fyllde år i lördags. Vi gick bland annat på bio, Hamilton - I nationens intresse, och jag gav han lite annat också. Riktigt bra film, skojar inte! Det är nog den bästa jag sett på länge, så se den!! Den är sevärd kan jag säga! Och Persbrandt gör den ju inte sämre med sin sexiness ;);) När jag kom hem kom Emelie hit också så kollade vi och S och P på Paranormal Activity 3. Har inte sett någon av de filmerna men de ville att jag också skulle titta så jag tvingade mig själv, haha. Den var ganska läskig medan man kollade men nu i efterhand så tycker jag inte den var så läskig. Var dock ganska rädd när jag skulle lägga mig igårkväll, haha..

Nu blir det mat!




Maj frends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0