Please don't cry, I will always love you

Idag när jag var ute med Evelina gick vi förbi stan. Plötsligt får jag se med stor text på tidningsaffischerna: WHITNEY HOUSTON DÖD. Trodde fan inte det var sant,. Fyfan vad så jävla tragiskt det är. Henne har man lyssnat mycket på genom tiderna och konstigt nog, så lyssnade jag mycket på henne häromdagen. Och helt plötsligt är hon död?! Kan inte fatta det. Antagligen var det drogerna som hon haft problem med tidigare, fyfan vad tragiskt. Började faktiskt lipa lite förut när dom visade det på nyheterna, haha. Hennes röst var gudomlig och hela hon var underbar. Såg filmen The Bodyguard som hon och Kevin Costner är med i, för inte så längesen också. Den är så bra! Och en grej till. Jag tänkte att dom hedrade Whitney med låten "I will always love you på VH1 förut, och exakt när jag satte på kanalen spelade dom låten, rätt sjukt ändå. Vila i frid, vackra, underbara Whitney <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0