Bildbomb

Helgen som var har jag ju redan skrivit om, förutom fredag då det blev en hemmakväll hos min lilla sjukling. Let's dance började ju då så det kollade vi på och så gick även American Pie på tvn, bästa! Träffade även Ida, Eve, Linnea och Erika en stund på dagen för att säga hejdå till Ida som åker hem igen.
Förra torsdagen (pratar alltså inte om denna veckan, utan förra veckan) var det långöppet på Överby, till klockan tio, så dit drog jag nästan direkt efter skolan med mamma. Fick köpt lite fina grejer faktiskt och det blev att vi var hemma halv tio, så det blev ett tag där, fast vi handlade mat osv också.
I onsdags träffade jag min going Linnea igen för en fika på Strandgatan. Satt där ett långt tag och när jag kom hem blev det att kolla Sveriges Mästerkock-final. Tycker att Sigrid var en värdig vinnare, hejade på henne!
På förra tisdagen träffade jag Vilma en stund och vi gick till vårat gamla vanliga ställe och käkade jordgubbar in tha awesome weather. Hade också nationellt prov muntligt i engelska.
Förra måndagen var det solosång som vanligt och jag började äntligen tillfriskna från min jäkla förkylning.
På söndagen innan där, 25/3, var det årets första grillning på schemat, lax blev det, eftersom det var så fint väder då. Sjukt underbart! Och eftersom att det var våffeldagen blev det ju självklart våfflor också. Sen på kvällen kollade jag när TFK spelade match, med Virre och Ida.
På lördagen hade min kusin konfirmation så då blev det kyrkan, det var riktigt fint väder då också! Mot kvällen träffade jag Eve och Maria för pizzakäk och andra roligheter.

Bildbomb från det senaste:



Jordgubbar med en saknad Vilma






Fika med Linnea





Tjejkväll hos Emma, haha kolla Lizzie





Massa mer godsaker än detta var det, tro mig!


Haha, bästa Fatlume!


Girlsen, inte riktigt alla




Dudesen

Konfirmationsbarnet


Goa Åsa och mami


Haha, asså vafan

Maria och jag på pizzerian, Eve fotar


Ananas i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0