Helg!!

Heeeej!

Kom hem från Evelina för ett tag sedan där jag spenderade min kväll med henne och Jenny. Hade tänkt och lägga mig nu för att jag är trött men då sätter mamma och min kusin på massa hög musik, haha, så jag lär ju inte kunna sova..

Förövrigt idag så hade jag ju svenska nationella muntligt prov i skolan som gick helt okej och sen var det ridning på eftermiddagen. Det var fan sjukt kul, det var as längesedan jag red, haha. Har bara ridit två gånger innan så det var riktigt kul!

Måste bara säga att det är otroligt skönt med fredag idag också! Är även ledig på måndag så det blir lite långhelg för mig, grymt!


På väg till ridningen idag, haha, Emelie asså


Lajzie och Hanni


Blev tacos till middag idag. Kan vara bland det godaste!!


Finaste vännerna man kan få ♥


Ååååh vad jobbigt när jag inte kan fixa vändningen på bilderna. Tro mig, jag har testat på alla sätt, är inte dum, haha :) Vad bitchigt det lät, men måste ju förklara mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0