Dagen efter

Hej bloggen!

Tänkte bara säga hej och att jag inte mår så bra, haha. Eller mår bättre nu än förut men fyfan alltså. Men det är smällar man får ta efter en toppenkväll med härligt folk. Jag, Josse Kallunki och Paulina drog alltså till weedtorp för lite parteyyy hos Myggan. Blev att jag sov hos Josse också, orkade inte ta mig hem. Annars idag har jag bara gått hem från Josse för lite luft, käkat, chillat och sovit. Har inte orkat göra nånting typ och var så sjukt trött efter natten. Tog en dusch förut i alla fall som behövdes och nu kollar jag Big Brother. Sen blir det sängen. Godnatt så länge ♥

UPDATE: Fan vad tråkigt att Jimmy åkte ut. Gillar både han och Amandus but still.. Riktigt jävla tråkigt!

Lite bilder från kvällen:












Kolla vad sötaaa, imorses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0