Spikön

Hejsan bloggen!

Blev som sagt spinning i tisdags med Danni och lite matteplugg. Igår, onsdag, blev det också matteplugg eftersom vi hade matteprov idag. Var även ute och sprang och var med Evelina efter plugget. Slutade tidigt för hade ingen svenska, så hann med en del!

Idag har det vart skola och då blev det då matteprov och en föreläsning om sex och förhållanden osv. Riktigt intressant faktiskt! :D Har förberett mig inför svenska nationella muntligt prov imorgon men förutom det så tog jag en promenad runt Spikön förut med goa Linnea. Riktigt skönt!

Nu ska jag lägga mig och titta på BB. Imorgon ska vi rida med skolan på idrottslektionen, haha, undrar hur det kommer gå.. Kul ska det bli i alla fall!

UPDATE: Måste ju även gratta Brynäs till 13:e SM-guldet ikväll, grattis grattis! Även fast jag är ett troget Frölunda-fan ;)


Lilla ankorna jadaaa


Haha, Linnea höll på med sina egna grejer..


Love u girl!


Kommentarer
Postat av: linnéamaria

hahaha, omg vilka jäkla bilder!!!

loveya! :*

2012-04-20 @ 16:33:47
URL: http://tresexfem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0