Somebody that I used to know

Sitter och nynnar på Somebody that I used to know nu, ifall ni ville veta, haha.. Älskar den låten, kan vara bland de bästa just nu! Är verkligen allätare när det gäller musik. Jag gillar pop, rock, hårdrock, RnB, hiphop, techno, house osv.. Vissa genrer mer i olika perioder! Jag älskar musik helt enkelt!

Idag är det i alla fall onsdag. Var ju som sagt ledig i måndags och då sov jag för det första ut och sedan blev det solosång, tidigare än vanligt. På kvällen blev det även ett Dans Fuego-pass med Danni, roligt pass, man blev dock inte så trött.
Igår, tisdag, hade vi nationellt prov i svenska i skolan, läsförståelsen. Efter den slutade vi så slutade runt kvart över elva. Senare blev det övning med bandet jag skulle sjunga med på kvällen, och sen var det solokonsert! Jag sjöng Mercy med Duffy och det gick bra. Det var framförallt roligt och många bra solosångare!

Idag hade jag sovmorgon och slutade också lite tidigare, så blev ingen lång skoldag. Sitter här och dricker kaffe och måste sätta igång med plugget. Har en inlämning imorgon som jag inte fattar något på och har inte ens börjat, så det är bara att köra igång!

Imorgon är det nationellt prov i svenska, uppsats, som gäller, i tre fucking timmar!! Men det ska man nog klara av, gäller bara att ladda upp ordentligt med energi! Slutar tidigare imorgon också.

Hoppas ni har en bra onsdag!


Yesterday


Kolla min katt förut, vad söööt


Lillen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0