Skärtorsdag + Påsklov!

Tjenare!

Nu är det ÄNTLIGEN PÅSKLOV!! Fyfan vad underbart, som jag har längtat alltså! Hade dock prov idag i skolan och gick till klockan fyra, så det var lite segare men nu är det ju gjort. Igår bestod dagen av att plugga inför provet idag och så fyllde även min goa pappa år så det blev att fira honom, med en jättegod kladdkaka med chokladfudge jag gjorde, kan visa bild imorgon eller något, hehe.

Nu har jag precis skrivit klart en engelskauppgift som skulle skickas in idag så NU kan jag ta lov påriktigt! Nu ska jag möta upp Linnea N och fixa inför kvällen. Blir mys med henne ikväll, en bra start på lovet tycker jag, för imorgon bär det av till Halmstad!


Såhär känner jag just nu!




Lite härliga vårbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0