Påskhelgen!

Hej min kära blogg!

Hade en grymt bra helg i Halmstad. Det blev att jag stannade till måndag istället för lördag, eftersom att jag hade det så kul, för att det är lov, jag älskar att vara där och jag ville inte hem. I fredags, långfredagen kom vi ju och då blev det pizzakäk, umgås med min ena bror och Let's Dance på kvällen. På lördagen, påskafton, så blev det först påsklunch hos Timy, och efter det drog jag hem till Andreas där det blev lite festligheter som började tidigt på dagen och slutade sent på natten, riktigt rolig kväll kan jag säga! I söndags, påskdagen, drog jag till badhuset med lilla Julia, det var skit längesen jag var där, haha, så det var roligt! Senare grillade vi alla hemma hos Timy, för då tittade solen fram. Sen på måndagen, annandag påsk, blev det tidig hemfärd och jag ville verkligen inte hem men hade andra planer så var tvungen. Det blev lång väntetid i Göteborg så det blev en liten shoppingrunda där då också.

När jag kom hem träffade jag Rebecca en stund och sen på kvällen träffade jag Julia och Maria. Sov sedan hos Maria.
I tisdags, igår då, så var jag med Maria på dagen och på kvällen drog jag hem till Linnea där vi självklart kollade DH och myste.
Idag har jag varit en sväng på stan med Daniella för lite kik i affärer och fika. Sen senare och hela kvällen har jag träffat Evelina, som äntligeeeeen kommit hem från England nu!! Med oss var också Mikaela, Maria, Jenny, Sofia och Josse så vi var några stycken, alltid roligt! Eve hade köpt ett par Converse till mig också och jättegott godis så blev skitglad, hihi, bästa!

Och måste bara säga att jävlar vad jag har ätit godis under påskhelgen alltså, haha. Men det är så det ska vara, LOVE IT! Btw, GLAD PÅSK har jag glömt att säga! ♥

Nu blir det snart sängen, godnatt och sovgott! ♥

Bildbomb från de senaste dagarna, mest från Halmstad:





Pizzatimeee


Haha, så ful


Haha, skelögd Timy? Sara är fin i alla fall :)


Påskmat ♥



Dessert!


Däckar runt femtiden, good work!




Söta Julia på väg till badhuset




Lilla Mille och Sofia







I väntan på att tåget från Göteborg ska åka




Haha, var as svårt att hitta påskägget i år alltså. Vissa har ju vuxit ifrån detta men fan inte jag, det är ju en tradition att leta påskägg!


Linneas söta hund igår, lilla Greta då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0