Härliga Göteborg!

Heeej bloggen. Vilken underbar dag va? :D

Haha, fuck it. Nej skoja. Men det är ju fredag den 13:e idag och jag hade en del otur imorses kan jag säga. Allt från sega vänner till sega bilar i trafiken när man har bråttom, haha, vilken morgon alltså. Men allt ordnade sig tillslut, jag behövde nämligen åka till Göteborg för att byta tillbaka en jeansväst jag inte var riktigt nöjd med. Så med mig följde bästa Daniella och väl där kikade vi runt lite och åt god mat! Väldigt mysig dag med henne och både jag och Danni hittade en skit snygg blommig kavaj som vi köpte, twins, haha. Nej men båda gillade den verkligen så det blev så.

Direkt efter Göteborg blev det till Strandgatan för en fika med några tjejer i klassen. Det blev fint väder senare så vi satt på uteserveringen, riktigt härligt! Efteråt drog jag till Evelina. Hade lite andra planer men min mobil dog så mitt enda val var att dra dit eller hem så drog ju självklart dit. Har haft en skön kväll med henne i alla fall och imorgon blir det nog till stan en sväng med henne också.

Nu börjar jag bli trött så ska faktiskt snart lägga mig. Puss och godnatt!


Innan all stress satte igång, haha


Buffé i Göteborg!


Strandgatan - fikaaa






Giiirls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0