...

Vill bara skriva av mig lite!

Förstår inte varför vissa ljuger om varför de inte kan göra vissa saker, följa med till vissa ställen osv, eller varför folk ljuger över huvudtaget. Visst, vita lögner kan man ta, men att ljuga om småsaker är det värsta jag vet folk gör. Säg bara som det är istället, det är fan bättre än att ljuga om det. Ni förstår nog inte ett skit vad jag pratar om men jag själv fattar och det är det som är grejen. Jag hatar helt enkelt när folk ljuger om saker, både stora och små saker. Det är dock inte jag som förlorar på det, utan det är de personerna. Det är jag som får uppleva desto mer och göra saker i mitt liv, så jag borde fan inte bry mig egentligen. Ville bara få skrivet detta, och ni behöver inte fatta!

Tack för mig, kommer ett gladare inlägg snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0