Försenat inlägg

Tjena!

Kom nyss hem från skolan. Nu ska jag göra mat och sen blir det träning och solosång.

Igår vaknade jag fan tjugo över åtta. Fattar inte hur det är möjligt? Kunde ju inte somna om heller och ville verkligen sova.. Men piggnade till sen och drog till Strandgatan med Daniella för en fika, fast det var runt ett då, haha. Skit mysigt var det! Sen drog vi oss till Edsborg där vi skulle sälja lotter på matchen, FCT - Lund. Det var ju förresten sjukt bra väder igår också, soligt och jättevarmt! Heeelt amazing. Sen på kvällen bakade jag och kollade på Idol som drog igång igen, med Becca och Johanna. Hatar Alexander Bard för tillfället, han är ju förfan helt sjuk? Så jävla hård som han behöver man ju inte vara. Lite efter Idol drog jag hem och kollade James Bond som gick på tvn. Blev rätt sent igårkväll så är trött idag.

Nu: Maaat!


Rebecca och jag i Stockholm på väg över till Grönan. Fan vad jag saknar Stockholm, och sommaren över huvudtaget. Vill också nämna att jag älskar min lilla Beccis ♥

Det här inlägget skulle jag uppdaterat runt tre idag men internet har cpat så får ladda upp det nu. Orkar inte skriva om allt nu heller, det stämmer ju inte direkt att jag nyss kom hem från skolan, klockan fem över tio liksom, haha. Btw så var träningen inställd idag eftersom det är så blött ute. Nu ska jag lägga mig, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: beccis

ÄLSKAR DIG MED UNDERBARA GALNA SYSTERYSTER! <3

2011-09-07 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0