Bra på tvn

Hejsan bloggen!

Har inte gjort så mycket idag. Har som vanligt vart i skolan och så har jag pluggat, fixat lite andra grejer och nu ikväll har jag vart med Rebecca. Vi plockade plommon (skräll) och sen när klockan blev åtta kollade vi True Talent, och Bonde söker fru som började idag, bästa! Mycket bra på tvn nu! Skulle repat med ett band idag egentligen men det blev framflyttat.

Lade mig ju väääldigt tidigt igår, runt tio någon gång och jag somnade med en gång. Konstigt nog var jag trött idag i skolan, men så kan det väl också vara. Ska i alla fall lägga mig tidigt idag igen, så ha en bra kväll! Puss ♥


Plommonen jag plockade idag, haha. Har dock ätit en del här. Undrar från hur många olika träd jag har ätit plommon från den här sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0