Pluuuuuuugg

Hallå bloggen!

Har inte kunnat blogga denna veckan för har verkligen inte hunnit. Har pluggat en del eftersom att i tisdags hade jag två prov, i franska och i vård och omsorg, och sen hade vi en redovisning också (ett rollspel) och skolfoto. Den dagen var inte att leka med! Så jäkla skönt att den dagen är gjord i alla fall, har fasat för den i flera veckor. På kvällen följde jag med pappa med sin löparklubb och sprang med dom också, haha, en utmaning kan man verkligen säga, men det gick skit bra!

Idag efter skolan käka jag o.s.v. och sen drog jag till Jenny och pluggade. Efter det var det solosång som gällde. Eftersom det strula lite med instrumenten i bandet förra gången jag repade med dom fick jag ett till repetitionstillfälle idag, som tur var. Idag satt allt som en smäck!

I måndags i skolan var vi på besök på NÄL också, ganska tråkig föreläsning men bättre en lektion. Efteråt drog jag en sväng till Överby och köpte ett par skor.

Jag har precis duschat nu och ska faktiskt gå och lägga mig, trots sovmorgon till kvart över tio imorgon. Men är sjukt trött så behöver sömn och vi har matteprov imorgon också, gaaah, så vill gärna vara pigg till det. Orkar inte fler prov alltså, haha, och det har precis börjat.. Jaja, man får kämpa vidare. Goooodnatt! ♥


Haha, jag och Ludde igår i skolan. Snyggt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0