Höstväder!

Hallå bloggen!

Kom nästan nyss hem efter att ha varit på stan med saknade Maria och Evelina. Det blev en fika på Espresso House och lite kik i affärer, mys! Det är riktigt skönt höstväder idag tycker jag också! Det är rätt kallt men solen skiner så det är gött. Nu blir det nog lite plugg bara och senare har jag solo med bandet idag igen! Har verkligen lust att dra ut nu igen för att det är sol ute, får se vad jag gör.

Igårkväll såg jag ju som sagt på matchen och varvade det med Desperate Housewives. Kollade på det hos Hampus med Emelie och Sofia också. Som ni såg i förra inlägget blev jag så jääävla glad över att Sverige vann, haha. Men det klart man blir!

Nu blir det då liiite, lite plugg bara och sen ut igen kanske. Pussar ♥


Mina baaabes och fina Micaela i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0