Glassss ♥

Hejsan!

Sitter och äter glass med pappas hemmagjorda kolasås nu. Faaan vad gott det är! För övrigt har jag vart på Bingo Båberg idag och hjälpt till och efter det fixade jag lite grejer och var på Jätten med Jenny.

Igår hade jag egentligen en del grymma planer inför kvällen men det sket sig så jag drog till stan med Jenny och Eve istället. Där träffade vi på lite annat folk så kvällen blev lyckad ändå! Var med Eve tidigare på dagen också.

I fredags hade jag myskväll med Emelie, Ludvig och Angelica hemma hos Emelie. Det blev kik på Idol och lite annat. Go kväll!

Nu ska jag fortsätta äta här och kolla lite tv tror jag. Kramar!


Har bara gamla bilder på den datorn jag är på nu så här är en bild från kräftskivan i augusti. Saknar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0