Fullt upp

Förövrigt idag har jag haft fullt upp känns det som. Först var jag i skolan, och vi skulle egentligen slutat två men vi hade dubbelpass på medicinen idag för att vi skulle se en film, så vi fick sluta typ tre. Men det var lugnt! Rain man, med Tom Cruise var det vi såg. Bra film får jag säga!

Efter skolan fixade jag en grej, kom hem, Maria kom hit för att hämta sina skor sen i helgen, haha (jag råkade nämligen ta fel skor i lördags, hade inte riktigt fötterna på jorden den kvällen, haha), åkte till Ola för att hämta mina skor och min väska från i lördags, sen bar det av mot min gamla skola, Lyrfågel. Det var TFK:s ungdomsavslutning där så jag drog dit och kollade. Det var bra underhållning och fick korv med bröd också, hehe, så det var gött! Nu efter det har jag gjort en rätt svår läxa som jag hade tills imorgon, vet inte ens om jag gjorde rätt, men nu är den gjord i alla fall. Ska lägga mig nu, puss och kram! ♥




Söt i pyjamas, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0