FREDAG!!

Hallå där!

Är riktigt trött så ska snart gå och lägga mig men tänkte bara berätta lite om dagen först.

GÖTT SOM FAN ATT DET ÄR FREDAG IGEN! Jag var ju ledig idag så det var riktigt gött! Vid tolv drog jag och mamma till New Place och lunchade, min syster serverar där också. Skit god mat verkligen! Sen körde mamma mig till Måg där jag var ett tag med några goingar innan min franska började. Efter den drog jag hem och sen handlade jag lite med mina parents. Kvällen har spenderats hos Virre med henne, Eve, Jenny och Hummern. Go kväll!

Godnatt då folket!






Hittade lite härliga bilder på google från Mauritius (sökte på det pga Jenny). Det hade inte vart fel att åka utomlands nu, när det är så kallt och regnigt här hemma. Drömmer mig bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0