This week

Hejsan bloggen!

Ledsen för dålig uppdatering denna veckan men har verkligen haft fullt upp.

I måndags hade jag ju som sagt praktisk prov så pluggade lite till det då, och sen gjorde jag provet och det gick väl hyffsat. Efteråt drog jag hemåt och minns inte riktigt vad jag gjorde, jo jag pluggade i alla fall till mitt franskaprov som var i tisdags. Jag pluggade inte så mycket till det provet, för jag hann verkligen inte, så vet inte riktigt hur det gick.. Men men, vi får se! Sen fick jag plugga på tisdagen också eftersom att jag hade idrottsprov i onsdags, och det hann jag inte heller plugga mycket till för jag hade lucaträning då, haha.. Senare i onsdags blev det ytterligare en luciaträning och lite annat gjort.

Idag har det vart en bra dag! Det var ganska lugnt i skolan och efter skolan var jag lite på stan med mamma, fick lite grejer köpt och sen handlade vi lite mat. Klockan åtta var det dags för fotbollsträning och den kändes riktigt bra idag! Efteråt fick vi julmust, pepparkakor och skumtomtar, muuums! Och när jag kom hem höll mamma på att tvätta fönstren inför julen och julmusik var på, så denna kväll har jag verkligen fått julkänsla! Kollade lite på jättegamla julkalendrar på youtube och läste julbloggar också, haha, besatt? Finns nog ingen som älskar julen som jag gör! Haha, jo det finns det säkert men faaan vad jag älskar julen!

Nu är det så att jag är ledig imorgon, förutom en franskalektion klockan två, så det är därför jag är uppe vid denna tiden och skriver. Är också ledig på måndag så nu blir det långhelg, helt underbaaart! ♥


Ååh, Trolltider kan vara en av de bästa julkalendrarna som gjorts! Var ju inte född när den höll på, 1979, men har självklart sett den i efterhand. Den uppskattades ju så mycket så den gick i repris år 1985 ;) Haha, här har vi någon som pluggat på julkalendrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0