So I made up my mind, it must come to an end

Hallå där folket!

Igår när jag kom hem från en jättemysig kväll med bästa Daniella, så drog jag till Rebecca och sov där. Vi kollade på Sunes jul när vi la oss också, haha, bästa! Vaknade då upp där idag och kollade ännu mer Sune. Sen drog jag hem den korta biten som är mellan oss och duschade. Efter det bar det ut till Överby med Soffe och Polle och där ute mötte jag även upp Beccis. Käkade på Briggen med min kära familj och Polley också, gott var det!

Nu har jag suttit och kollat i skolkatalogen ett bra tag med mami, och snart bär det av mot stan. Det blir bio ikväll med Jenny, Breaking Dawn igen, haha. MEN, den var ju så otroligt jävla grym så jag måste bara se den igen! Ha en bra kväll, puss och kram på er! ♥


Från en riktigt go kväll med Eve och Jenny. Det blev inte lite godsaker igår med Danni, haha, men det är så det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0