Full rulle

Hallå bloggen!

Sitter i skolan redan nu. Blev körd av mamma för jag hade så myckt packning, så det är gött. Har idrott nu och efter skolan har jag en del luciauppträdanden, så har med mig grejer till det och så. Det är nu alla uppträdanden börjar på riktigt, har något varje dag fram till 14 december nu, förutom en söndag då det bara är genrep, helt sjukt? Men jaja, bara att köra! Nu drar jag mig mot idrottssalen, kram!

Btw; har en del inlämningar och prov och skit nu, har prov imorgon till exempel, så är inte så flitig på bloggen som ni märker, men nu vet nu varför :)


Haha, provade en massa hattar med mamma och Sofia när vi var i Göteborg. Denna fastnade jag särskilt för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0