Förkyld

Hejsan bloggen!

Igår började ju skolan igen och den var rätt chill. Det är oftast chill på måndagar. Vi matade varandra, haha. Blev hämtad av moster efter skolan och så följde hon med hem en stund. Sen somnade jag lite i soffan, var så trött, och gjorde lite andra grejer. Började känna mig lite sleten igår, som att jag är på väg att bli sjuk, förkyld. Har ont i halsen och har nyst idag, och så känns det som att jag snart kommer få feber, så det är inte så kul.

Idag har jag varit i skolan och efter skolan fixade jag lite grejer och sen drog jag till gymmet. Det var ett tag sen kan jag säga! Inte så smart att träna när jag mår som jag gör egentligen, lär ju bli sämre nu, haha. Men gött var det i alla fall! Nu ikväll har jag tittat på Top Model, lite av Värsta pojkvänsakademien men eftersom det gick samtidigt som Desperate Housewives kollade jag såklart på bäst DH, som jag har missat två gånger. Nu blir det sängen, hoppas jag mår bättre imorgon! Godnatt ♥

Just det ja! Kollade på fotbollsgalan igår också, och tror ni jag skrek högt när Zlatan fick Guldbollen för sjätte gången eller? Haha, fan vad glad jag blev!! Zlatan min babe ♥


Ronaldo och Zlatan, heta pöjkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0