Alla Helgona

Hello!

Jenny sov ju som sagt här inatt och jag vaknade runt halv ett. Haha, stackarn fick ligga och vänta tills jag vaknade.. Men då drog vi upp och käkade frukost och spelade barbiespel och sånt där, hahaha, bästa! Senare blev det häng vid tvn med syster och Polley och sen drog jag ut med Evelina till Jätten och så gick vi till kyrkogården. Det är ju Alla Helgonahelgen ju, så ville till mormors och farmor och farfars gravar. Nu ikväll har jag kollat lite film med paret igen och gjort lite tråkiga läxor som var tvungna att göras, har skjutit fram det hela lovet, men vem orkar plugga på lovet liksom? Inte jag i alla fall.. Har man lov så har man!

Nu drar jag och lägger mig. Börjar nio imorgon så lite sovmorgon får man i alla fall! Är dock så jävla depp över att lovet redan är över, men har haft ett riktigt grymt lov så det kan jag vara glad över!! Godnatt och sovgott! ♥


Våran pumpa som har varit tänd hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0